Allt jag har sagt har jag faktiskt menat.

Sitter här i min ensamhet och är skapligt irriterad på min jävla hals som inte slutar att göra ont.
Jag får verkligen inte bli sjuk, inte nu! Men det har varit en väldigt kort skoldag, något posetivt iallafall.
Började vid ca 10.00 och slutade vid 13.30. Vaknade imorse bredvid julia och hade sjukt ont i halsen! Fast hon fick mig så att jag bestämde mig för att gå till skolan trots allt onda. Men när jag slutade åkte jag hem och sen har jag inte gjort något alls, skulle egentligen till dansen men vill inte att det ska bli värre.. Får se om jag går till skolan imorgon eller inte.  Nu ska jag försöka få ork till att plugga till det där jävla kemiprovet vi har imorgon ifall det blir så att jag går till skolan. Jag har omprov i matten också,satans va kul!

PUSS så länge!

btw: Vill gratulera Min mamma i efterskott som fyllde år igår, grattis underbara du!!
Och till Wille som blir 16 idag! hoppas du har haft en super dag! :)





Bästa karolin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0