dåligt, jo jag vet

måste be om ursäkt för min dåliga uppdatering men har haft så jävla mycket att göra nu så har helt enkelt inte hunnit. Funderar lite på att sluta blogga.. hmm..
Skolan har varit helt okej idag förutom att mitt humör har varit helt knäppt. Kan man vara trött,sur och ändå as glad på samma gång? hm, det kan jag iallafall. om ca 20 minuter ska jag dra mig till bussen och åka vidare till dansen som börjar igen, himlans kul måste jag säga! Hoppas jag inte har gjort ett misstag och valt disco den här terminen istället för ragga. He he det får vi väl se. Imorgon har vi matteprov med ekvationer och skit, med min smarta hjärna kommer det särkert gå as bra! haha.. Men får hoppas på det bästa, när jag kommer hem från dansen runt 19.30 får jag nog repetera lite tills imorgon.
Ae nu måste jag ringa pappa och fråga ifall han kan hämta mig efter dansen, eftersom mitt busskort har gått ut...
Hare bra, jag ska försöka blogga i helgen! :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: En tjej

NEEJ! Sluta nt blogga! Du e så bra på det!^^

2011-02-04 @ 08:00:35
Postat av: madeleine svarar :

tack så mycket!

Får tänka på saken , hinner nästan inte med det men får se hur det blir :)

2011-02-04 @ 19:06:46
Postat av: jennifer

Jag ska också börja på discodans!:D

2011-02-17 @ 15:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0