he is so beautiful

Hej på er!
Matteprovet gick väl så där as dåligt tycker jag. får reda på resultatet nästa vecka tror jag ..
Men började dagen med att jag försov mig som vanligt, men idag var det verkligen mycket! En hel timme.'
Nu sitter jag här med världens bästa Linnea och lyssnar på Beautiful disaster - Kelly Clarkson, hon är ju grym!
Vi ska snart dra oss ner till bussen som går om 10 minuter.. Vi ska in till lajla och träffa henne och Karro, mysigt! Får se vad vi hittar på ikväll, I natt någon gång åker vi hem till linnea och jag sover där. Bilder kommer nog imorgon! Och jag ska försöka bli lite bättre på att blogga och inte bara skriva om mitt liv ;) 
Idag hinner jag inte det hare bra puss så länge!


En söt bild på mig Julia och mig från hemkunskapen , hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0