kom in, min dag är ändå förstörd

Hej snyggingar!
Blir ett kort inlägg för jag måste verkligen sova nu, annars kommer jag att försova mig imorgon igen!
I fredags gick det ju inte speciellt bra.. Jag och linnea fick springa ner till bussen och såklart så klantig som jag är halkar jag i trappen och landar rakt på låret, så nu har jag två tjusiga rivmärken där, dö snyggt! Haha men helgen har varit helt okej! Fredagen tillbringade jag med mina kära vänner och lördagskvällen tillbringades i stockholm med min underbaraste familj! Vi såg på bio och åt på resturang, jätte mysigt! Idag kom släkten för att fira mamma som fyller år på onsdag. Trevligt att få träffa dom, inte så ofta man gör. Idag blev det ett riktigt söndagsbad också, jätte skönt! Innan jag ska sova har har jag tänkt att visa några bilder ifrån veckan och några andra som jag inte har visat från veckan innan den här..

PUSS











Kommentarer
Postat av: HANNAA

facebook nästa på bilderna?

- lätt! :D <3<3

2011-02-08 @ 22:55:24
URL: http://leco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0