plugg på en lördag, vad sägs om det?

Att behöva plugga på en lördag det är helt sjukt. Men man får tänka på att det bara är knappt en skolvecka kvar tills det är lov! Snart ringer linnea antar jag och då går jag och möter henne, sedan väntas en mysig lördagskväll med underbara människor!

Här är lite bilder på vad jag nog ska skicka efter.




Har ju letat efter kors smycken ett tag nu, men nu har jag lyckats hitta!
-Tack för tipset Camelia!




Super snygga skor från nelly.com!
399:-

Tänkte också lägga upp några bilder på ett par klädesplagg, men ångrade mig för att skicka efter dem.

Kommentarer
Postat av: Camelia Karova.

inga problem madde! gillar din pälsväst på headern, vart har du köpt den? :)

2011-02-15 @ 21:00:39
URL: http://karova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0