You belong to me

Hej!
Försov mig idag!! Förvånade? Nej, det tror jag inte. Exakt klockan 06:59 blev jag väckt av att Linnea ringde och sa att hon var utanför mig.. Jag fattade inte först att jag hade försovit mig utan trode att Linnea bara var väligt tidig.. Hade en halv timme på mig (om äns det?)att fixa i ordning mig och allt. Hahaha jag är fan helt otrolig! Men jag hann iallafall, vilket jag inte fatta hur? Började iallafall första lektionen med Idrott, och emelie och evelyn fick reda på att de har ig varning, inte alls kul! Men ni klarar er tjejer! :) 
Efter skolan åkte jag, Emeli och Linnea till stan en snabbis för att jag skulle köpa en present till min älskade mamma som fyller år imorgon! Efter det åkte vi hem till Emelie och pluggade ett tag och lite sådant. 
Ae nu ska jag kolla på O.C, puss på er! 


 

Har ingen bild från dagen, men slänger in en bild från i somras.
Helt sjukt vad jag saknar sommaren alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0