- Du kan kalla mig vad du vill, men tro mig jag vet redan vem jag är.

Kort om dagen :

Matematik - Tränade till provet som är om en vecka
No - Kemi, hmm.  hade genomgång och sedan typ ingenting haha?
So- Kroatien redovisning med lajla, gick ju faktiskt ganska bra!
HK - Slutade sista lektionen med hemkunskap i två timmar, jag och emelie hade mjöl krig.. hehe :)

Efter skolan åkte jag och julia hem till emelie och "pluggade" *host* vi läste bara lite ur boken sandor/ida..

Lite kort om dagen nu ska jag visa bilder, dock bara några stycken.

Puss /madeleinesundell. ♥








Kolla om ni vill se julias fina dans :)


Kommentarer
Postat av: JULIA

SNYYYYYYYYYYGG

2011-01-25 @ 07:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0