- karolin looström = Karolainen ♥


Söt bild på oss , hehe

Hej sötnosar. faaaaaan rent ut sagt va segt det var att komma upp ur sängen idag. Var uppe för sent igår känner jag, det får bli en ändring på det om jag ska kunna orka med att gå upp ur sängen på morgonen! Men nog skrivit omd et nu. Nu är det bestämt att jag och julia falkman ska på ridläger i 10 dagar i sommar! Riktigt kul med andra ord. Om en vecka ska svenskan vara klar och jag har bara hittils gjort fyra frågor på G nivån.. Har en del kvar att göra alltså!   Nu kommer "dagens ... "

Dagens humör - Glad, trött, och IRRITERAD
Dagens klädsel -  rosa tunika, tunna tights , svarta knästrumpor och en svart halsduk.
Dagens låt - vet faktiskt inte...
Dagens hårfrisyr -  plattat och sne lugg.
Dagens sminkning - Ganska naturlig, puder rouge och lite mascara.
Dagens parfym-  midnight fantasy - britney spears
Dagens måste - plugga!!


nu ska jag egentligen plugga.. men istället ska jag göra en ansiktsmask och handpeeling ..:)
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0